Yaoi ♡

I loved yaoi before it was too mainstream.

Tumblr Themes
memedong:

what noiz was actually doing
Tumblr Themes
Tumblr Themes
luxememoria:

Erwin you perv. 
Apparently that new anal sex sleeve is actually a thing in Japan for men who want to feel the inside of Levi’s ass~
Tumblr Themes
Tumblr Themes
wafflesex:

I’m laughing so hard wtf why don’t I have this job. (x)
Tumblr Themes


imagine-makoto-tachibana:

fallenh:

attackonzombie:

makochantachibanana:

HEADPHONES PLEASE!!

And if you say “I did it with an orca” we’re gonna have a huge problem on our hands XD

Translation by me:


Yeah.

Amazing.

More comes out from touching it.

This is no good. I wanna eat you.

You too? Do you want me too?

It’s okay ❤

Do you mean it?

Does it really… feel good?

Me too— me too!

Like, AMAZING good~

Holy shit.

You’re making a great face.

Your voice. Let me hear it.

Oh fuck, just from hearing you… I’m already like this.

I don’t even know what to do with myself.

Your body— your noises— your scent— everything.

I can’t stop it—

Wait—

I wanna see it. The face you make.

You’re beautiful.

*violent orgasming*

I should be working on my 3DMG for this weekend but I decided to listen to this six times instead to translate it for y’all. No headphones fuck da police I’m an adult.

OMG THANK YOU SO MUCH FOR THE TRANSLATION *replays 100 times*

ngl these always sound like someone eating really good spaghetti to me 

And yup we’re all sitting around the christmas tree and here I am with headphones listening to audio sex 

(via ladynataliestark)